Wednesday, June 30, 2010

Nieuwe kralen en een gebroken schouder....















Dit zijn wat nieuwe kralen die ik afgelopen weekend heb gemaakt. Helaas kan ik de komende weken niet meer branden....
Gisteren ben ik gevallen en heb mijn rechter schouder gebroken....
Als ik normaal gesproken 2 dagen niet kan branden wordt ik al kriegel, dus als ik nu een week of 5 niet kan branden weet ik niet hoe ik me dan zal gaan voelen...
Voordeel is wel dat ik ook niet hoef schoon te maken, niet hoef te koken en geen boodschappen hoef te doen! Hahaha

3 comments:

  1. Goh das balen zeg met je schouder..
    Rust maar goed uit. Lekker in het zonnetje zitten.
    Ik zou denk ik ook kriemelig worden als ik niet
    zou kunnen haken of iets anders wat ik graag zou doen.
    Beterschap!

    Leuke kraaltjes!

    ReplyDelete
  2. wat zonde...hopelijk niet al te veel pijn en snel beter...

    ReplyDelete
  3. Hoi Patricia, Ik kwam even bij je rond snuffen op je blog en wat een prachtige kralen maak je zelf zeg ! Erg mooi. Ik ben zeer benieuwd wat je na een paar weekjes weer gaat maken vandaar dat ik me als volger bij je heb aangemeld. En beterschap met je schouder hopelijk geneest het snel .Fijne zondag. Groetjes Rianne

    ReplyDelete