Sunday, May 22, 2011

Beadwork Forum Meeting

Een keer per jaar wordt er door een Beadwork Forum een meeting georganiseerd en gisteren was het weer zover. Ik kan er maar een woord over zeggen: GEWELDIG!!!
Het was het super leuk om alle bekenden weer te zien en met iedereen even bij te kletsen. Ik heb een paar mini workshops gegeven zodat mensen konden kennismaken met het glaskralen maken.



En ik ben echt vreselijk verwend! Ik heb heel veel super leuke kadootjes gehad omdat ik zwanger ben, zo lief allemaal! Dankjewel lieverds!

Dit schattige truitje heb ik van Audrey gekregen:


Dit grappige slabbetje heb ik van Gerdie gekregen:


Dit prachtige Zwitsal pakket heb ik van Irene gekregen:


Irene jou dag komt ook een keer, geniet eerst maar van je rust en je welverdiende vakantie! Dikke knuffel!

Deze mooie zelfgemaakte speelbal van vilt heb ik van Roos gekregen:


Deze mooie handdoek met de letter P heb ik van Anneke gekregen:


Deze zelfgemaakte slofjes heb ik van Manuelle gekregen:


En deze prachtige zelfgemaakte dromenvanger heb ik van Trudy gekregen:


Het was echt een heerlijke dag, maar o zo vermoeiend. Dus toen ik thuis kwam ben ik op de bank neer geplofd om er niet meer vanaf te komen.
Maar ik kan niet wachten tot volgend jaar!


Afgelopen week zijn we al voorzichtig op zoek gegaan naar een babykamertje en de kinderwagen. En we hebben een keuze kunnen maken, aankomend week gaan we het bestellen. Wel eng hoor, want het is allemaal zo onwerkelijk nog....
A.s. woensdag heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis en dan maken ze hopelijk weer een echo zodat ik de kleine weer even kan zien.

Dit schattige rompertje kreeg ik trouwens afgelopen week met de post opgestuurd, van wie zou ik dat nu gekregen hebben.... haha


Vandaag maar eens een rustig dagje van maken, want ik merk wel dat mijn energie heel snel op is. Dus zo meteen eerst maar al mijn spullen van gisteren opruimen en dan verder lekker relaxen.

Fijne dag allemaal!
Groetjes Patricia

No comments:

Post a Comment