Wednesday, November 2, 2011

Nog 2,5 week......

Het begint op te schieten.... nog ongeveer 2,5 week en dan komt de kleine !
Ze zeggen altijd: "De laatste loodjes wegen het zwaartst", en ik moet zeggen dat dat ook echt zo is. Mijn buik begint flink in de weg te zitten en heb totaal geen energie.
Kralen maken gaat al een hele poos niet meer en omdat ik toch wat te fröbelen wil hebben, heb ik een borduurmachine gekocht. Hier heb ik me al heel wat uurtjes mee bezig kunnen houden, het is zo leuk om te doen!!!

Twee vriendinnen van mij heb ik gevraagd ofdat ze peettante van onze kleine willen zijn. Om het gewoon zo te vragen vond ik wat saai, dus heb ik deze twee kussens gemaakt en als kadootje gegeven. De voorkant vonden ze al mooi, maar toen ze de achterkant lazen pinkten ze allebei een traantje weg. Zo lief!!!! Onze baby kan geen betere peettantes krijgen dan deze twee geweldige meiden!!!!







No comments:

Post a Comment